SeT Favorite Saya.

10:03 AM 0 Comments A+ a-


Set Awet Muda Cergas Bertenaga:
=============================
Vivix
Vit C
ESP
ViTa E
GLA
Omega
Ostematrix
Pepandai jer bagi nama set tu..😄
Bila dah rasa semua kebaikan supplemen shaklee, di atas adalah barisan vitamin yang Kak Long akan makan setiap hari.
Keutamaan diberi kepada yang paling atas.
Why Vivix?
Kak Long takde masaalah kesihatan sebenarnya tapi ada sakit lutut sejak beberapa tahun lalu.
Long story short, hanya Vivix yg berjaya hilangkan sakit lutut Kak Long tu..Tu yang sayang ketat2.
Di samping itu, mestilah sebab nak perbaiki sel2 dalam badan agar jadi muda kembali.
Vivix juga buat Kak Long jadi bertenaga.
Vit C pula.memang febret dari dulu lagi.
Gabungan ESP, Vit C Vita E dan GLA memang terbaik untuk buat kulit cantik, sihat, bebas jerawat.
Gabungan Vivix, Vita E dan GLA untuk mantapkan hormon supaya jadi sentiasa jadi...erm... bersemangat.
Omega pula untuk jaga jantung dan sebab nak bakar lelamak dalam badan ni.
Ostematrix pula Kak Long ambil untuk top up kalsiam dalam badan kita dan untuk hilangkan lengoh2 otot semasa nak tidor.
Juga sangat berkesan utk menghindar dari sembelit.
Serius... bila makan set ni hari2...tak perasan pun diri kita ni dah tua...muahaha..😎
Huda Ismail
016.664.6051
Pakar Shaklee Anda
Id: 1192284