HOW TO HAVE AN AUTOMATED BUSINESS?

1:04 PM 2 Comments A+ a-

HOW TO HAVE AN AUTOMATED BUSINESS?

Pernah tak korang berfikir, kita nak kerja terok-terok ni sampai bila?
Sampai pencen?
Sampai bersara?




Bagi yang berbisnes tu, sampai bila nak bekerja keras, mempromot, menjual dan deliver barang tanpa ada akhirnya?

Satu sebab Kak Long berusaha untuk membina Empayar Bisnes Kak Long sendiri dalam Shaklee ialah sebab Kak Long mau memiliki Bisnes yang Automated.
Satu Bisnes yang boleh berjalan pada bila-bila masa dan dari mana-mana caruk di dunia ini tanpa kita perlu sentiasa ada menguruskannya pada setiap masa.


Maksudnya begini, mau tak kalau kita bebas nak pergi melancung, pergi umrah ke, balik kampung ke tapi bisnes kita tetap berjalan, sales kita masuk broomm broomm setiap hari? Best sangat kan?

Jika berminat Kak Long boleh tunjukkan caranya. Cara ini sudah terbukti dan Kak Long dah tengok macamana mentor-mentor Kak Long sedang menikmati kehidupan mereka sekarang bila mereka sudah berjaya meng-automatekan bisnes mereka.

Dalam gambar di bawah, Kak Long bersama Mentor Kak Long Master Lyna Noh dan Master Zainur, yang sudah sangat berjaya menjadikan bisnes mereka sebagai automated. Hobby derang ni melancung ke serata dunia tanpa perlu risau tentang bisnes mereka yang tetap berjalan lancar tanpa kehadiran mereka.




Kak Long boleh coach sesiapa yang berminat dari zero untuk membina Empayar masing2 dengan membangunkan kedai2 online di beberapa medium secara percuma.

Klik saja link di bawah ini dan komen: "Kak Huda, tolong ajari saya."


2 comments

Write comments