Siapa Saya

12:28 AM 0 Comments A+ a-

Bismillaaahirrohmaanirrohiim..

Assalaamulaikum dan salam sejahtera semua..

Nama saya Huda Ismail.
Saya seorang isteri dan ibu kepada 3 orang anak-anak remaja yang sedang meningkat dewasa..
Kami sekeluarga tinggal di Kuala Lumpur...

Saya ingin berkongsi macamana saya mengenali produk Shaklee.
Saya mengenali produk Shaklee melalui adik saya Fatimah Azzahra yang menjadi Pengedar Shaklee.
Kebetulan saya dan suami memang dah mengamalkan memakan vitamin sejak dari dulu lagi tapi dari jenama2 lain.

Suatu hari adik saya menanya saya kalau saya nak beli vitamin C Shaklee. Dia bagitau vitamin C Shaklee ialah jenis sustained released. Vitamin C yang kami makan  pun jenis sustained released dan kami sangat menitik-beratkan akan hal-hak begini.
Yang bagusnya Vitamin C Shaklee lebih murah dari Vitamin yang makan sebelumnya.
Satu perkara lagi saya sebenarnya ada alahan kepada semua Vitamin C yang saya pernah cuba sebelum ni.
Perut saya akan jadi tak tenteram tapi saya terpaksa lalui saja perkara itu sebab saya tahu pentingnya pengambilan vitamin C ni.
Bila saya cuba Vitamin C Shaklee, Alhamdulillah saya tak mengalami sebarang alahan langsung padanya.
Itulah permulaannya saya dengan Shaklee.

Kemudian, kami perlahan- perlahan mencuba Vitamin E, B Complex dan Zinc. Alhamdulillah kami sangat serasi dengannya.

Setelah adik saya mendaftarkan saya sebagai Ahli, kami sekeluarga telah bertukar sepenuhnya kepada jenama Shaklee.

Lepas setahun begitu barulah saya mula bergiat  sebagai Pengedar Shaklee secara aktif.
Sehingga kini saya sangat bersyukur dan seronok kerana selain saya dapat membeli vitamin Shaklee dengan harga murah, saya dapat menjana pendapatan setiap bulan,

Ini adalah post pertama dalam blog saya yang bernama Vitamin Awet Muda.
In Sha Allah, saya berharap blog saya ini akan menjadi rujukan untuk sesiapa saja yang ingin mengekalkan kesihatan mereka sehingga ke usia emas dengan cara yang selamat.

Saya doakan semoga pembaca-pembaca blog saya nanti akan mendapat manafaat dari perkongsian saya nanti..

Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya.



Kawasan COD saya : Taman Melawati- Setiawangsa- Wangsa Maju -KLCC-Ampang

Call or Wassap  016-6646051

FB: Isabella Bella

Fanpage:Vitamin awet muda

IG : misshuda_craft

IG : vitaminawetmuda