Kenapa Vivix Sangat Istimewa Bagi Saya.

5:28 PM 0 Comments A+ a-



Semenjak Vivix dicipta, dia telah memberi pengharapan bagi pesakit-pesakit kronik yang sebelum ini hanya bergantung pada ubat-ubatan dari doktor untuk meneruskan hidup.
Contohnya pesakit diabetes ni, bayangkan dia dah jenuh disuntik insulin saban hari, hanya menunggu masa utk kena buat dialysis je lagi.
Bila anaknya perkenalkan Vivix, bukan saja dia tak perlu menjalani dialysis, malah akhirnya, dia tidak perlu bergantung sepenuh pada suntikan insulin seperti sebelumnya.
Bagi saya sendiri, saya dah putus asa untuk mengubati sakit lutut yang saya alami dalam 5-6 tahun, sebab semua ubat saya ambil tak membantu memulihkannya pun.
Sakit lutut saya ni sembuh secara tak sengaja. Masa tu saya tak tahu pun Vivix boleh membantu memulihkan sakit sendi dan lutut.
Saya ambil Vivix sebab nak awet muda. Dalam sebulan saja makan Vivix, saya perasan sakit lutut saya dah kurang benar. Macam tak percaya tapi itulah hakikatnya.
Sampai sekarang saya pastikan saya ada sekurang-kurangnya 4 botol vivix menunggu dalam fridge saya.
Satu sebab saya buat bisnes ni pun untuk pastikan dapat membeli vivix dengan murah atau kadang-kadang percuma terus.

Huda Ismail
016.664.6051
Pakar Shaklee Anda
PenggunaTegar Vivix
FB; Isabella Bella
IG: misshuda_craft