Macamana Boleh Terjatuh Cinta Buat Bisnes Shaklee?

1:19 AM 0 Comments A+ a-

Macamana Boleh Terjatuh Cinta Buat Bisnes Shaklee?
Jual vitamin je pun.
Apa yang best sangat?



Haha..dulu pun ingat macam tu..
Kita promote, orang oder, kita jual dapat retail profit...
Byk jual banyak la profit..
Dah..habis kat situ je.

Rupanya bukan setakat itu saja tau.
Dah masuk bisnes...dah jual..dah jumpa pelanggan-pelanggan, dah pergi kelas, events, jumpa warga Shaklee semua, lain rohnya...
Persepsi mula berubah...

Kata seorang sifu saya, perniagaan Shaklee ni ibarat menanam pokok durian..setahun dua tahun tu time menyiram dan membaja...
Suatu hari dia nanti akan berbuah dengan lebat..

Di awal bisnes mungkin agak payahla kerana incomenya itu datang dari retail profit dan bonus yang sedikit.
Tapi bila bisnes nya mula berkembang, incomenya datang dari berbagai-bagai bonus pulak..dan retail profit tu macam income geli-geli je dah...😄


Sikit-sikit pun 3-4 angka juga..
Tapikan...ramai juga member-member shaklee yang berjaya menerobos terus meraih 5 angka tau walaupun diperingkat awal bisnes.

Eh..maafla hari ni cerita pasal duit je kan?
Sebenarnya bab duit tu pun memang menggembirakan tapi ada lagi aspek yang paling memberi kepuasan.
🌼Dapat membantu orang lain menjadi lebih sihat..
🌼Dapat membantu orang lain menjana income juga..

Inilah harapan saya dalam berbisnes Shaklee, sehingga saya berjaya membina empayar sendiri, legasi saya sendiri yang akan diwarisi oleh anak-anak saya kelak.
Mummy buat ni untuk anak-anak mummy.

Siapa nak sama-sama rasa makan musang king yang ditanam sendiri, jom join kak long sekarang...😊