Perancangan 20 Tahun Lagi

8:50 PM 0 Comments A+ a-


Ma Sha Allah..20 tahun lagi!
Masih hidup kah aku?
Berapa umurku ketika itu?

Hidup dan mati itu Allah yang tentukan.
Yang pasti kita mesti terus berusaha seolah2 kita akan hidup selama itu, berusaha untuk memberi sebanyak-banyak manafaat kepada seramai-ramai orang.
Yang paling penting, bagaimanakah kehidupan yang kita inginkan 20 tahun akan datang.
Saya bayangkan untuk hidup sihat cergas walaupun pada usia 74 tahun!
In Sha Allah..

Nak sihat mental dan fizikal.
Hidup berdikari tanpa menyusahkan anak-anak.
Mempunyai kewangan yang ukuh, mencapai kebebasan kewangan dari bisnes yang telah ku bina 20 tahun lalu
Bebas untuk bersedekah sebanyak mungkin.
Bebas juga untuk mempunyai masa yang banyak untuk beribadat, untuk selalu ada quality time dengan keluarga saya, anak cucu saya.

Semestinya saya tak kan tunggu 20 tahun untuk capai semua ini.
Lima tahun dari sekarang saya mesti dah capai peringkat/rank tertinggi dalam bisnes Shaklee.
15 tahun seterusnua itu untuk saya perkukuhkan empayar saya dengan membantu anak cucu cicit muet Shaklee di bawah saya capai cita-cita masing-masing.

Jom bersama-sama dengan Kak Long capai impianmu.
Huda Ismail
016.664.6051
Pakar Shaklee Anda
Id: 1192284